Co říkají odborná média o našich nových modelech SUV?

Sotva bylo naše nové SUV představeno, už se objevily první zprávy v tisku. Zástupci různých médií měli možnost si naše nová SUV - ZR-V a CR-V šesté generace - podrobně prohlédnout a především je řídit a objevit jejich nejsilnější stránky. Níže najdete shrnutí prvních dojmů.


Jak hondnotí novou Hondu CR-V novináři

Současný model CR-V není v různých automobilových časopisech a na webových stránkách žádným nováčkem a již v minulosti přesvědčil redaktory svými vysokými kvalitami.
Jak si však stojí nová generace CR-V pro rok 2023?


Prostornost rodinného SUV je působivá. Všude kolem je dostatek místa, a to i pro osoby vysoké přes 1,90 m ve druhé řadě. Už současné CR-V dokázalo zaujmout svou velikostí, ale nové CR-V ji ještě vylepšuje. Pohodlná ergonomická sedadla ještě více zvyšují komfort. Objem zavazadlového prostoru je u plug-in hybridní verze větší než u plně hybridní verze, a to díky hybridní baterii umístěné ve střední části podlahy vozidla. Díky tomu má plug-in hybrid navíc 72 litrů zavazadlového prostoru. Další výhodou plug-in hybridu je vyšší tažná kapacita - lze táhnout přívěsy o hmotnosti až 1 500 kg.

Kromě velikosti byla v časopisech pozitivně vyzdvihována kvalita a prémiový dojem z obou verzí modelu CR-V. Například výplně dveří jsou díky kvalitním materiálům velmi příjemné na pohled i na omak.


První dojmy novinářů z nové Hondy CR-V:

Radek Pecák, Deník.cz: „Typický zástupce rodinných SUV se opět vylepšil. Jak po stránce prostoru, tak přístupu k ekologii i bezpečnosti. Po naší první zkušenosti je zřejmé, že prodejní úspěch tohoto modelu bude pokračovat i nadále.”

Ondřej Daňa, Autojournal.cz: „Honda vstupuje na český trh se svým nejdůležitějším modelem – novou generací CR-V. To slibuje zlepšení ve všech ohledech a navíc přijíždí ve dvou motorizacích.” Jak jezdí? Jednoduše skvěle, tak by se to dalo odbýt, ale tohle auto je natolik dobré, že pouhé konstatování nestačí. Hybridní varianta má tlumiče, které umí mechanicky měnit tlumicí sílu tvrdší nebo měkčí na základě frekvencí vibrací podle podmínek vozovky, a tak vás auto přenese pohodlně přes veškeré nerovnosti. Podvozek je plavný, poddajný a neskonale komfortní. Přitom mu svědčí i zatáčky, je to prostě Honda a ta je má ráda. Plugin hybrid má jako jediný adaptivní tlumiče a tam je komfort ještě o kousek lepší, stejně jako schopnosti podvozku. Auto se nenaklání, drží stopu a neodskakuje.“

Frantisek Pisarovič, Auto.cz: „Povědomě skvělá. Hned po usednutí za volant je jasné, že konstruktéři nové CR-V připravili dle receptu předchozích generací. Interiér vychází z menšího civiku, byl však přizpůsoben větším rozměrům. Kabina je seskládaná z velmi kvalitních a převážně měkčených materiálů, větší je i odkládací prostor na telefon, jehož indukční nabíječka dostala větrák chlazení.Velkorysý je i prostor v druhé řadě sedadel s dostatečnou rezervou pro kolena a zhruba dvojnásobným rozsahem nastavení sklonu opěradel. Bohužel zde ale nenajdeme systém Magic Seats, jelikož kvůli umístění baterie a nádrže nemohl být aplikován.”


Jak hodnotí novináři novou Hondu ZR-V

Novinka v rodině SUV modelů Honda. Co o ní píší novináři?


Navzdory své velikosti, která jej řadí do středu rodiny SUV, ZR-V pozitivně vyniká velkým prostorem pro nohy ve druhé řadě sedadel.
Pozitivně je vyzdvihován také prostorný, dobře navržený a kvalitní interiér. ZR-V má dostatek odkládacích prostor a rozsáhlé možnosti infotainmentu s moderními online funkcemi. Nesmíme zapomenout ani na jízdní vlastnosti, které jsou vynikající.


První dojmy novinářů z nové Honda ZR-V:

Ondřej Daňa, Autojournal.cz: „Nedočkáte se žádného houpání ani kymácení. Komfortnější hatch mě nenapadá. O to větší překvapení je, jak moc se auto dokáže koncentrovat na okreskách. Doteď poddajný podvozek dokáže perfektně kopírovat silnici a byť má při nájezdu do zatáčky tendence se lehce naklonit, velice rychle najde neutrální pozici, zaklekne a drží. I při svižném tempu si ale poradí s nerovnostmi a vy si k němu tak můžete dovolit opravdu hodně. Ochota a lehkost, s jakou ZR-V poslouchá vaše povely, je úžasná. Tomu sekunduje i perfektní řízení. Auto působí jako jeden homogenní celek. Sebemenší impulz od volantu se ihned přenáší na silnici. Ta upřímnost, přesnost a vstřícnost směrem k řidiči je parádní. Je to sice hybrid bez převodovky, ale každý kilometr zatočených silnic jsem si perfektně užíval. Lépe jezdící věc v dané kategorii prostě nenajdete.“

František Dvořák, iDnes.cz:„Unikátní hybrid"
„Hybrid, který se úplně vymyká všemu, co dnes autoprůmysl nabízí. Inženýři Hondy zas chtěli jít vlastní cestou. A tak vznikl hybridní systém Honda e:HEV. Benzinový atmosferický přímovstřikový čtyřválcový dvoulitr s proměnným časováním i zdvihem ventilů (VTEC + EVTC) je tu hlavně jako výrobce elektřiny (má 105 kW/143 koní a 186 Nm)."