Řada hybridních vozů Honda zaparkovaných před panoramatem města

Řada hybridních vozů Honda

Prozkoumejte řadu hybridních vozů Honda a objevte naši pokročilou plně hybridní technologii e:HEV. Najděte si ten nejlepší hybrid pro vás a staňte se součástí naší vize dosažení nízkouhlíkové společnosti. 

Řada hybridních vozů Honda

Sestavte si dokonalý
hybridní vůz Honda

Vytvořte si dokonalý vůz Honda pomocí našeho interaktivního konfigurátoru.
Vyberte si vůz, barvu, výbavu, příslušenství a další.

Vysvětlení hybridní technologie Honda

Všechny naše hybridy jsou poháněny uznávaným plně hybridním pohonným ústrojím Honda e:HEV, které je navrženo tak, aby snižovalo spotřebu paliva bez snížení výkonu.

Skládá se ze špičkových elektromotorů, kompaktního akumulátoru s velkou kapacitou a úsporného zážehového motoru.

Elektrický pohon

Čerpání energie výhradně z akumulátoru, okamžitá odezva a tichý chod typický pro elektromobil.

Více informací

Hybridní pohon

Spalovací motor pohání motorgenerátor, který pohání vůz. Charakteristickými znaky hybridního pohonu jsou velký výkon, nízké emise a dlouhý dojezd. 

Více informací

Motorový pohon

Přímý pohon vysoce účinným zážehovým motorem při dlouhodobé jízdě.

Více informací

Regenerativní brzdění

Shromažďuje přebytečnou energii a ukládá ji do akumulátoru pro pozdější použití.

Více informací

Muž řídící auto Honda, interiér

Ten rozdíl sami pocítíte

Naše full hybridy, ať už samodobíjecí nebo plug-in, mohou na rozdíl od mild-hybridů jezdit pouze na elektrický pohon – a dosáhnout tak vzrušujícího elektrifikovaného výkonu.

Usmívající se žena ve zpětném zrcátku

Odkaz hybridního pohonu Honda

Naše technická dokonalost vychází z našeho průkopnického vztahu k hybridům. Po uvedení prvního komerčního hybridu v Evropě v roce 1999 pokračují naši technici v posouvání hranic tím, že využívají své know-how z automobilových závodů a aplikují je na hybridní pohonné ústrojí.

Logo e:HEV na autě

Energie pro vaše cesty

Zatímco full hybridy Honda e:HEV se dobíjejí automaticky a nabízejí dlouhý dojezd bez nutnosti připojovat se k elektrické síti nebo zastavovat u čerpací stanice, plug-in hybridy jsou vybaveny velkými akumulátory, které umožňují pohánět vůz po delší dobu čistě pomocí elektřiny a produkují velmi málo emisí CO2.

Detailní záběr interiéru zobrazující přístrojovou desku

Úsporné a efektivní

Možnost provozu na elektrickou energii z hybridního akumulátoru znamená, že spotřebujete méně paliva a díky menšímu počtu návštěv čerpacích stanic snížíte své provozní náklady. Pro větší klid na duši poskytujeme na hybridní baterii záruku 5 let/100 000 km*. *Podle toho, co nastane dříve.

Život s hybridním vozem Honda

Honda HR-V jede po venkovské silnici, pohled zepředu

Vysoký výkon

Náš jedinečný systém pohonu Honda e:HEV se ukázal jako účinnější než konkurenční mild-hybridní i plug-in hybridní systémy.

Při testování na různých typech silnic a v různých úrovních provozu se pohonné ústrojí e:HEV vyrovnalo nejlepším výkonnostním prvkům jiných hybridních systémů a zároveň nabídlo vyšší úroveň reálné účinnosti.***

 

 

Honda HR-V jede po venkovské silnici, pohled zepředu

Pokročilé pohonné ústrojí

Plně hybridní pohonné ústrojí Honda e:HEV dokáže na veřejných komunikacích překonat mild-hybridní konkurenty. Vyspělé pohonné ústrojí, přestože je těžší než mnoho konkurentů ve své třídě, nabízí vyšší účinnost než mild-hybridy.

V testovacích podmínkách dosahuje náš plně hybridní vůz výrazně nižší spotřeby paliva ve srovnání s lehčím mild-hybridním vozem poháněným 48V mild-hybridním systémem.*

*Interní testování Honda Motor Europe v reálném provozu

Honda HR-V jede po venkovské silnici, pohled zepředu

Nízké emise

Pohonné ústrojí Honda e:HEV nabízí tři jízdní režimy, které se plynule střídají a přizpůsobují jízdním podmínkám a vozovce, aby byl zajištěn optimální výkon.

Naše inteligentní elektronická řídicí jednotka přepíná mezi režimy elektrického pohonu, hybridního pohonu a motorového pohonu, aby dosáhla optimální spotřeby paliva.

V městském prostředí (při jízdě rychlostí do 40 km/h) stráví systém e:HEV až 91 % času v režimu elektrického pohonu s nulovými emisemi.*

*Interní testování Honda Motor Europe v reálném provozu

Honda HR-V jede po venkovské silnici, pohled zepředu

Nové plug-in pohonné ústrojí e:PHEV

Model CR-V Plug-in Hybrid je vybaven naší pohonnou jednotkou e:PHEV. Pokud zvolíte režim EV, může e:PHEV dojet na čistě elektrický pohon bez emisí až 81 km. Úsporná hnací jednotka má kombinovanou spotřebu paliva 0,8 l na 100 km a emise CO2 začínají na velmi nízké hodnotě 18 g/km* při plně nabitém akumulátoru.

Po vyčerpání akumulátoru při elektrickém pohonu bez možnosti dobíjení bude e:PHEV stále efektivní a bude dosahovat podobné spotřeby paliva jako plně hybridní model.

*Údaje WLTP – vážená kombinovaná hodnota znamená hodnotu, která je vážená mezi elektrickým a motorovým režimem v celém jízdním cyklu.

Boční pohled na vůz Honda HR-V e:HEV na příjezdové cestě

Co je to hybridní vůz?

Hybridní vozidlo získává energii ze dvou zdrojů – elektrického akumulátoru a interního spalovacího motoru. Mohou pracovat buď společně, nebo samostatně a poskytovat plynulý přenos energie a vzrušující výkon.

Naše plně hybridní vozy poháněné vlastní hybridní technologií Honda mohou plynule střídat různé zdroje energie a zajistit tak co nejefektivnější výkon bez ohledu na podmínky.

Hybridní vozy Honda: Nejčastější dotazy

Co se stane, když mi přestane pracovat akumulátor hybridního vozu?

Pokud akumulátor vašeho hybridního vozu přestane pracovat, je třeba jej vyměnit, jinak vůz nebude správně fungovat. Pokud zjistíte, že vůz ztrácí účinnost nebo má potíže s udržením nabití, obraťte se co nejdříve na nejbližšího prodejce a domluvte se na výměně akumulátoru. 

 

Jak se likvidují akumulátory hybridních automobilů?

Všechny akumulátory z elektrických a hybridních vozů Honda jsou recyklovány v rámci rozšířeného partnerství se společností SNAM.

Akumulátory s ukončenou životností budou buď recyklovány pro účely skladování energie z obnovitelných zdrojů, nebo pro cenné materiály, které se z nich dají získat, jako je lithium nebo kobalt. 

 

Vyplatí se koupit hybridní vůz?

Hybridní vůz je úspornější a cenově výhodnější než vůz se spalovacím motorem. Vzhledem k tomu, že svět rychle směřuje k elektrické budoucnosti, je hybridní vůz také dokonalou ekologickou alternativou k tradičnímu spalovacímu motoru a zároveň poskytuje mnohem menší obavy z dojezdu než elektromobil.

 

Vydrží hybridy déle?

Díky kombinaci spalovacího motoru a elektromotoru se spalovací motor hybridního vozu opotřebovává méně. Rekuperační brzdění také snižuje opotřebení brzd, což snižuje potřebu údržby. Díky tomu může váš hybridní vůz vydržet déle než jeho protějšek se spalovacím motorem.

 

 

*Údaje o spotřebě a emisích podle WLTP. Hodnoty dojezdu nemusí odrážet výsledky v běžném provozu a závisí na celé řadě faktorů, jako je nainstalované příslušenství (po registraci), změny povětrnostních podmínek, styl jízdy nebo zatížení vozidla.

**Orientační doba nabíjení je uvedena pouze pro srovnání za optimálních podmínek, např. při teplotě kolem 25 °C. Skutečná doba nabíjení se může lišit v závislosti na různých faktorech, včetně stáří, typu, stavu, nabíjecí kapacity a teploty nabíjecí jednotky a akumulátoru, počáteční úrovně nabití a podmínek prostředí, jako je venkovní teplota v místě použití. Doba dobíjení může být delší za chladnějšího počasí a v případě, že teplota akumulátoru aktivuje ochrannou technologii.

***Interní testování Honda Motor Europe v reálném provozu

*Údaje WLTP
**Metoda VDA