Naše filozofie je založena na základním principu spokojenosti zákazníků a zlepšení kvality života. Vždy se budeme snažit rozvíjet nápady, naplňovat naše ambice a sdílet radost z jejich realizace s lidmi po celém světě.
„Pokud vytvoříte špičkový produkt, lidé si ho koupí“ – Soichiro Honda
Naši zakladatelé Soichiro Honda a Takeo Fujisawa stvořili ze svého snu filozofii značky Honda. Ta má dva základní aspekty: respekt k jednotlivci a prvek zvaný „Tři potěšení“. I dnes se jí řídí všichni naši zaměstnanci a prostupuje všechny aktivity společnosti.
Vize značky Honda však nespočívá pouze ve slovech. Naši zaměstnanci vědí, že jim firma důvěřuje a vybízí je k podstupování výzev beze strachu z neúspěchu. Ve společnosti Honda si vážíme všech. Soichiro by si to ani jinak nepřál.
Společnost Honda je založena na vzájemném respektu. Víme, že lidé mají vlastní nápady, a proto podporujeme své zaměstnance, aby se jimi řídili a převzali za ně odpovědnost. Kultura vzájemné důvěry nám pomáhá spoléhat se jeden na druhého a sdílet mezi sebou informace.
Budoucí tvůrci snů – robot ASIMO baví žáky ve Škole snů Honda ve Swindonu.
Chceme, aby naši zákazníci cítili, že si vybrali správně, a užívali si jistotu, že jim bude Honda dlouho spolehlivě sloužit.
Náš sortiment by měl motivovat prodejce. Dealerovi se špatně prodává produkt, který nebudí důvěru.
Pokud jsou naši zákazníci a dealeři spokojení, pak mohou být naše týmy oddělení vývoje hrdé na dobře odvedenou práci.
I dnes všichni naši mechanici po celém světě stále nosí bílé kombinézy na počest Soichirovy původní myšlenky.
V továrně Honda nosí všichni bílé kombinézy, dokonce i prezident. Na bílém oděvu jsou nečistoty vidět: pokud budeme udržovat továrnu co nejčistší, žádnou špínu nikdy nespatříme. Této myšlenky Soichira Hondy z roku 1952 se držíme dodnes.
Ve světě značky Honda chceme, aby všechny jejich práce bavila, aby mluvili otevřeně, naplňovali své ambice a cenili si odvahy. Jsme toho názoru, že to pomáhá našim zaměstnancům vytvářet vysoce kvalitní produkty nabízející dobrou hodnotu. Jaký je tedy náš cíl? Naprostá spokojenost zákazníků.
Soichiro Honda měl od samého počátku jasnou představu o tom, že bílé kombinézy budou symbolizovat čisté pracovní prostředí.“
Jsme hrdí na svou minulost. Přečtěte si, jak náš zakladatel Soichiro Honda vytvořil ze společnosti to, čím jsme dnes.
Zjistěte více o světě značky Honda, našich aktivitách v Evropě a co nás motivuje.
Kam nás vedou naše sny? Podívejte se, jak budou vypadat modely Honda budoucnosti.