Yūshū
Ocenění prodejců Honda, kteří dosahují té nejvyšší spokojenosti zákazníků.
Yūshū znamená dokonalost
Spokojenost zákazníků byla vždy základem naší práce ve společnosti Honda a získávání zpětné vazby od našich zákazníků pomáhá našim prodejcům plnit potřeby zákazníků a překonávat jejich očekávání. Zavedli jsme systém Yūshū, abychom ocenili prodejce, kteří to dělají nejlépe.
Yūshū je systém uznání určený k ocenění prodejců Honda v celé Evropě, kteří poskytují vynikající spokojenost zákazníků.
Typy ocenění a kategorie
Maloobchodníci mají možnost získat jedno ze dvou ocenění - prodejní nebo poprodejní. Prodej se zaměřuje na spokojenost zákazníků s nákupem a poprodejní služby se zaměřují na spokojenost zákazníků se servisem.
Každá cena se uděluje ve dvou kategoriích –
Vítěz: Prodejci s nejvyšší spokojeností zákazníků.
Vysoce uznávaný: Maloobchodníci, u kterých došlo k největšímu zlepšení spokojenosti zákazníků.
Vítězové Yūshū
Poděkujte svému prodejci
Máte dobré zkušenosti s nákupem nebo servisem u svého prodejce Honda? Při příští návštěvě se zeptejte, jak vyplnit dotazník spokojenosti zákazníků.