Generátory a hnací motory
K zajištění dobrého zrychlení velkého automobilu musí být motory výkonné a kompaktní. Motorgenerátor vytváří elektřinu, která se ukládá do akumulátoru.
Hybridy Honda přinášejí pohotový výkon a vynikající spotřebu s mnohem nižšími emisemi.
Držet krok s neustále se zvyšujícími požadavky na plnění přísnějších emisních norem pro moderní nároky na jízdu je velmi důležité jak pro současnost, tak i pro zítřejší svět orientovaný na ochranu životního prostředí.
Nové předpisy již ovlivnily provozní náklady a to se nezmění ani do budoucna. Nyní přišel čas hybridních hnacích jednotek, které se postupně stanou stále oblíbenější, protože mají významně nižší spotřebu paliva s nižšími emisemi CO2 oproti tradičním zážehovým automobilům. Jednoduše řečeno, hybridy s námi již zůstanou natrvalo a dlouhodobě nám ušetří peníze.
Naše zkušenosti s vývojem hybridní technologie v průběhu let jsou založeny na kreativitě, inovacích a neustálém zlepšování. Poprvé jsme představili technologii hybridní hnací jednotky v modelu Insight v roce 1999. Od té doby jsme dosáhli významných vylepšení těchto technologií a rozšířili jsme naši řadu hybridních vozidel.
Toto je náš systém pohonu čtyř kol nové generace, u kterého vozidlo disponuje zážehovým motorem ve spojení s velkým elektromotorem vpředu a dvěma elektromotory vzadu. Tato konkrétní hybridní hnací jednotka vylepšuje zatáčení a brzdění a snižuje spotřebu paliva. Tento systém pohonu nenazýváme Super Handling – All-Wheel Drive bez důvodu.
Úžasně agilní a neuvěřitelně plynulý jízdní zážitek ze systému, který myslí za vás
Úžasné NSX. Náš superhybrid se systémem Super handling all-wheel-drive. Využívá okamžitého točivého momentu produkovaného třemi elektromotory systému v kombinaci se zážehovým motorem V6 a přináší neuvěřitelné úrovně výkonu a ovladatelnosti.
Honda CR-V, nejoblíbenější SUV na světě, nyní přijíždí do Evropy.
Tomuto systému říkáme inteligentní pohon s více režimy. Dovede přepínat mezi třemi režimy podle jízdní situace a typu cesty, po které jedete.
Jednoduše řečeno, naše pokročilé hybridní automobily kombinují výhody zážehových motorů a elektromotorů. Jsou navrženy tak, aby vám zajistily mnohem nižší spotřebu díky spojení úsporného zážehového motoru a výkonu elektromotorů. Vzájemně se doplňují a plynule kombinují své výhody při hladkém dávkování výkonu a potřebě pohotového zrychlení.
Pomocí systému i-MMD se dvěma motory jsme vyrobili naše první běžně dostupné hybridní SUV, které se bude prodávat v Evropě v podobě zcela nové Hondy CR-V. Toto nové CR-V využívající 2,0litrový zážehový motor s Atkinsonovým cyklem s naší jedinečnou hybridní hnací jednotkou známou svou prémiovou kvalitou, všestranností a prvotřídní prostorností je plně připraveno dovézt vás s mnohem nižšími náklady mnohem dále než jen za další horizont.
Motorové jednotky s přímým náhonem (Direct Drive Motor) modelu NSX jsou součástí technicky nejvyspělejšího motoru sériově vyráběného silničního vozu, jaký jsme kdy postavili.
Hybridní hnací jednotka systému Honda i-MMD poskytuje okamžitou silnou odezvu prostřednictvím dvou elektromotorů. Je to vzrušující jízda. Nejde však jenom o točivý moment elektromotoru, protože naše hybridní automobily vám přináší to nejlepší z obou světů. Tento typ inteligentní technologie pohonu automaticky a hladce přepíná mezi elektromotorem v nízkých otáčkách a zážehovým motorem při vyšších rychlostech, když je to nejefektivnější.
Zážitek z řízení hybridního automobilu Honda je jedinečný. Tichu a klidu při jemném rozjezdu v elektrickém režimu se nic nevyrovná. Když ožije zážehový motor, je přechod natolik tichý a plynulý, že budete na pochybách, zda motor skutečně nastartoval.
Skvělou věcí na hybridech je, že nemusíte hledat nabíjecí stanici ani mít doma nainstalovanou speciální zásuvku. Motor bude za chodu neustále dobíjet akumulátor, stačí tedy načerpat benzín jako obvykle. Je to vážně tak jednoduché.
Hybrid sníží vaše účty za palivo a ušetří vám peníze. Spotřeba menšího množství paliva také znamená nižší emise, což je mnohem lepší pro vaši peněženku i životní prostředí.
Pět let nebo 100 000 km, podle toho, co přijde jako první, se nebudete muset o nic starat, protože na akumulátor systému Honda i-MMD se vztahuje rozsáhlá a komplexní záruka. Budeme s vámi až do cíle.
Systém i-MMD (inteligentní systém pohonu s více režimy) určuje, jak využívat palivo a elektrickou energii co nejúčinněji, což znamená, že řidič nemusí přepínat mezi třemi režimy jízdy: elektrickým, hybridním a motorovým.
V režimu elektrického pohonu odebírá hnací motor svoji energii výhradně z akumulátorů a zajišťuje extrémně tichou jízdu s nízkými emisemi.
Při hybridním pohonu dodává zážehový motor energii do elektrického motorgenerátoru, který následně poskytuje energii elektromotoru. Jakýkoli přebytek výkonu zážehového motoru se vrací zpět prostřednictvím motorgenerátoru k dobíjení akumulátorů.
V režimu Engine jsou kola poháněna zážehovým motorem se zvýšením špičkového výkonu podle potřeby prostřednictvím elektromotoru, např. když potřebujete provést rychlý předjížděcí manévr.
Společně tyto pokročilé komponenty hybridních automobilů Honda vytvářejí zcela nový zážitek z jízdy.
Co je hybridní technologie? Jak systém funguje? Jak dlouho vydrží akumulátor? Odpovědi na tyto a mnoho dalších dotazů najdete v seznamu nejčastějších dotazů k hybridním automobilům Honda.