e:Technology – UDRŽITELNĚJŠÍ BUDOUCNOST
Pro nás ve společnosti Honda není nic důležitějšího, než zaručit udržitelnější budoucnost. Dokonce jsme se rozhodli upravit naše plány na dokončení elektrifikace celé naší hlavní řady v Evropě z roku 2025 na rok 2022.
Naše rozhodnutí zkrátit dosažení cíle „elektrické vize“ se opírá o jistotu, že to naše špičkové elektrické produkty, které jsme sjednotili pod značkou e:Technology, určitě zvládnou.
Honda e
Nemůžete začít lépe než s naším oceňovaným hatchbackem s čistě elektrickým pohonem. Honda e propojuje léta výzkumu, výroby a inovací, aby byla připravená na budoucnost jízdy po městě tak, jak si ji představujeme. Nový elektromobil Honda zvenčí využívá nejmodernější design s ladnými křivkami, skrytými klikami dveří a futuristickými kamerami místo vnějších zpětných zrcátek. Minimalistický interiér se vzdušnou kabinou poskytuje řidiči i cestujícím spoustu místa k tomu, aby si užívali celou řadu moderních prvků, z nichž nejvýraznější je multimediální jednotka vybavená dvěma nádhernými dotykovými obrazovkami LCD na středovém displeji. Vůz Honda e pohání elektromotor s výkonem 154 k, který nabízí rychlou akceleraci 0–100 km/h za 8,3 sekundy. Stal se jedním z nejdiskutovanějších elektromobilů na světě a již získal řadu ocenění.
e:HEV
Naše hybridní řada e:HEV je krokem vpřed v naší elektrické vizi. Pokrokový systém, který již stihl získat široké uznání v Evropě funguje unikátním způsobem. Jeho spalovací motor v případě potřeby generuje elektrickou energii pro hnací elektromotor, zatímco tradiční hybridní technologie využívají elektromotor jako dopomoc hnacímu spalovacímu motoru. Výsledkem je dynamické zrychlení a plynulá jízda elektromobilu a současně maximální výkon typický pro značku Honda. Technologii e:HEV nabízíme u řady našich hybridních modelů, například Honda Jazz, CR-V a brzy i ve zcela novém HR-V.
PCX e:HEV
Technologii e:HEV nebudeme používat pouze u automobilů, ale také v naší rostoucí řadě ekologických skútrů. První z nich je PCX, který je vybavený technologií e:HEV a který již si získal popularitu při svém uvedení v Thajsku. Motor napájí vysoce výkonný akumulátor, který jezdci zaručuje velmi dynamický zážitek z jízdy.
Zobrazený model není v Evropě k dispozici.
Koncept BENLY e
Jedním z velkých kroků ke zlepšení života všech je normalizace dopravy tak, aby byla ohleduplná k životnímu prostředí. Proto jsme tak nadšení z našeho nového elektrického skútru: BENLY e. Stroj BENLY e, napájený dvěma akumulátory Honda Mobile Power Pack, je velmi tichý a jezdí mimořádně plynule a s nulovými emisemi CO2. K dispozici jsou čtyři různé modely – e:I, e:II, e:I Pro a e:II Pro – všechny mají velkou plochou zadní kapotu a dva modely Pro jsou navíc vybaveny předním košem, takže jsou to ideální elektrická vozidla pro rozvážku po městě a kurýrní službu.
Vyobrazený model je koncept.
Koncept GYRO e
BENLY E je jedním z našich nových úžasných konceptů elektrického skútru. GYRO e je tříkolový, velmi odolný a robustní elektrický skútr. Jedná se o víceúčelové vozidlo, které se dokonale hodí k jízdě po rozlehlých vnitřních prostorech, a to jak díky naprosté absenci emisí, tak díky malému poloměru otáčení a velké stabilitě jízdy. Má hodně podobného se strojem BENLY e – od celkového moderního a čistého estetického vzhledu po pohon pomocí dvou akumulátorů Honda Mobile Power Pack.
Vyobrazený model je koncept.
e:PROGRESS
Letos uvedeme naše velmi očekávané služby řízení energie e:PROGRESS, které budou uživatelům nabízet inteligentní nabíječku, inteligentní systém řízení spotřeby energie a inteligentní systém řízení nabíjení. Majitelé elektromobilů budou moci svůj vůz nabíjet v co nejvhodnější dobu – budou moci využívat nejlevnější a nejčistší dostupnou energii, ať už solární, větrnou nebo vodní. Systém e:PROGRESS kromě přínosů pro zákazníky také pomáhá rozvodné soustavě, protože podporuje aktivní správu rozvodné sítě, která pomáhá stabilizovat poptávku a optimalizuje využívání obnovitelných zdrojů energie. Kromě této nové služby uvádí společnost Honda nabíječku Power Charger, což je domácí jednotka, která nabíjí vůz Honda e výrazně rychleji než standardní domácí zásuvka.